Om Nejlikan

ny-nejlikan-logotyp-mailutskick-liten-2Nejlikan är Vänsterpartiet Umeås medlemstidning. Den skickas ut via epost till alla partimedlemmar. Vår ambition är att den ska utkomma varannan månad och kommer variera i omfattning.

Svara gärna på en kort enkät om tidningen.

Nejlikan för nedladdning

Alla nummer av Nejlikan finns att ladda ner som PDF. Ladda ner ditt nummer här.

Debatt

Här listar vi de tidigare debattartiklarna som skickats in till Nejlikan. Vill du svara på dem kan du skicka ditt debattinlägg till [email protected]. Du kan även kommentera i kommentarsfältet under respektive artikel (kommentarer kan komma att tas med i Nejlikan). Vill du skriva en debattartikel eller kommentera debattartiklar är det bra om du läser debattreglerna innan. Vi har också 10 tips på hur du kan skriva en debattartikel.

Deadline

Vill du skicka in något till kommande nummer behöver vi materialet innan satt deadline. Skicka gärna med en bild (helst av hög kvalité) som passar till det du skickat in. Tänk på upphovsrätten! Skicka det du vill bidra med till: [email protected] innan nedanstående datum för att komma med i närmast aktuella nummer.

• 15 januari 2016
  • 25 mars 2016
  • 25 maj 2016
  • 25 september 2016