• Om Nejlikan

Om Nejlikan

ny-nejlikan-logotyp-mailutskick-liten-2Nejlikan är Vänsterpartiet Umeås medlemstidning. Den skickas ut via epost till alla partimedlemmar. Vår ambition är att den ska utkomma fyra gånger per år och kommer variera i omfattning.

Svara gärna på en kort enkät om tidningen.

Nejlikan för nedladdning

Alla nummer av Nejlikan finns att ladda ner som PDF. Ladda ner ditt nummer här.

Debatt

Här listar vi de tidigare debattartiklarna som skickats in till Nejlikan. Vill du svara på dem kan du skicka ditt debattinlägg till [email protected]. Du kan även kommentera i kommentarsfältet under respektive artikel (kommentarer kan komma att tas med i Nejlikan). Vill du skriva en debattartikel eller kommentera debattartiklar är det bra om du läser debattreglerna innan. Vi har också 10 tips på hur du kan skriva en debattartikel.

Deadline

Vill du skicka in något till kommande nummer behöver vi materialet innan satt deadline. Kontakta redaktör Daniel Nyström på [email protected] för att få reda på när nästa deadline är. Skicka gärna med en bild (helst av hög kvalité) som passar till det du skickat in. Tänk på upphovsrätten! Skicka det du vill bidra med till: [email protected].

Redaktionellt

Ansvarig utgivare: Gudrun Nordborg | Redaktör: Daniel Nyström | Redaktiongrupp: Johan Berggren, Shahla Gullviva Shadman, Fler välkomnas! | Grafisk form och sättning: Daniel Nyström