Möte med kongressombud från Västerbotten 13/4 kl. 18 i Umeå

Skärmavbild 2016-03-22 kl. 16.01.49_edited-1

Diskussionsmöte inför kongressen onsdagen den 13 april klockan 18, Umeå Folkets Hus, sal Ask.

Snart är det kongress! Och den 5 april släpper partistyrelsen alla kongressmotioner som kommit och sina förslag till svar på dem. För att få vägledning och få diskutera med medlemmarna inför kongressen så ordnar vi kongressombud ett möte för de olika partiföreningarna i Södra valkretsen (Umeå, Robertsfors, Vindeln, Bjurholm, Vännäs och Nordmaling).

För rätt mängd fika, anmäl dig genom att tacka ja i evenemanget på Vänsterpartiet Umeås Facebook-sida  ELLER per epost till bbyring (at) hotmail.com.

Evenemanget: https://www.facebook.com/events/1581682025491971/

Vi kommer ta upp några av partistyrelsens och programkommissionens förslag till diskussion. Du som medlem får också väldigt gärna ta upp motioner och annat som du vill diskutera eller ge medskick om inför kongressen. Men varmt välkommen, förberedd eller ej! Alla kongresshandlingar kommer successivt in här:

Även om detta inte är ett medlemsmöte där beslut kan fattas så hoppas vi på mycket input från medlemmar från de olika partiföreningarna!

Hälsningar

Arijan Kan, Umeå
Bianca Byring, Umeå
Bore Sköld, Umeå