Medlemsmöte: Nya medlemmar och tal av Jonas Sjöstedt

Tid: Torsdagen den 27 januari kl. 18:00 – 20:30

Plats: Partilokalen, Nydalavägen 2 c

Den 27 januari bjuder vi in till medlemsmöte i två delar.

DEL 1

Vi vill bjuda in nya i vårt parti till ett möte för information och umgänge. Vi välkomnar dig som kanske har varit medlem ett tag men ännu inte kommit på så många möten. Vi kommer att bjuda på vegetarisk pizza och gott sällskap. Representanter för Vänsterpartiet Umeås styrelse och kommunala politiker kommer att finnas på plats. Vi hoppas att du vill komma för att träffa dem och gärna också diskutera, ställa frågor eller komma med förslag som du tycker är angelägna. Vi ser fram emot en trevlig stund tillsammans!

Anmälan: Skicka gärna en anmälan senast den 26 januari om du vill komma, så att vi kan planera för maten. Ange om du har särskilda preferenser när det gäller kost till [email protected].

DEL 2

Alla medlemmar välkomnas när vi liksom andra partiföreningar i landet bjuder in till medlemsmöte för att på storbildsskärm se och höra Jonas Sjöstedts tal direkt riktat till Vänsterpartiets medlemmar om vad decemberöverenskommelsen innebär för Vänsterpartiet samt tankar och strategier inför den kommande mandatperioden. Vi hoppas på trivsam trängsel och fortsatta diskussioner. Fika utlovas. Välkommen!